wtorek, 4 maja 2010

Kodeks BAMMADEUSZA

1.Chcę robić to co uważam za dobre,chce pełnić służbę i czerpać z tego radość.

2.Mogę mieć swoje zdanie, mogę je wypowiadać, zawsze można mi wierzyć,
zawsze staram się mówić to, co naprawdę chce powiedzieć,
mam prawo i obowiązek mówić prawdę.

3.Chcę być potrzebny innym ludziom, chcę żeby te osoby, którym ja kiedyś
pomogłem pomagały innym.

4.Mogę pracować nad sobą, nie kłócić się z zastępowymi, mogę pomagać
wszystkim tak, jakbym pomagał najbliższej mi osobie.

5.Mogę być stanowczy, honorowy i lojalny wobec innych, mogę dowiedzieć
się jak zachowywać się w stosunku do osób starszych, przy stole.

6.Mogę poznawać przyrodę, dowiem się jak dbać o nią, bo chce ją szanować.

7.Mogę zrobić przyjemność rodzicom, mogę ćwiczyć silną wole i wykonywać
rozkazy moich przełożonych.

8.Mogę być zadowolony z siebie i odnaleźć w sobie mocne strony, mogę potem
pomóc w tym swoim przyjaciołom. JESTEM UŚMIECHNIĘTY :)

9.Mogę zaskoczyć rodziców i sam sobie kupić nowy rower, mogę ćwiczyć silną wolę
i odkładać pieniądze, nie wydawać na niepotrzebne rzeczy.

10.Mam mocny kręgosłup moralny, mogę dowiedzieć się dlaczego tak niebezpieczne
jest uzależnienie, mogę ćwiczyć silna wolę
- sam sobie wyznaczyć nagrodę za powstrzymywanie się od przeklinania.